// Allmänt, Nyheter

Välkommen till en ny start!

Hej och varmt välkomna till en helt ny start Lovatics! Jag kommer nu börja ta tag i bloggandet igen vilket var en utav mina nyårslöften detta år. Kan också meddela att en helt ny design är på väg, när den är klar är ännu inte bestämt men håll utkik mina vänner! Är ni taggade? Hoppas det. Nu kör vi!
 
Kommer inom kort ta bort alla gamla inlägg för sidan kommer få en helt ny nivå! Följ demilovato.se på Bloglovin' här för att inte missa någon uppdatering!
 
 

Lämna gärna en kommentar vad ni vill läsa mer om och hur vi tillsammans kan göra sidan bättre! Kom ihåg, jag har ett vanligt tonårsliv utanför detta så uppdatering kommer inte bli varje dag - men direkt när jag får tid över! Love and peace.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: