// Devonne By Demi, Instagram

"Showing off my #DevonneByDemi fresh face..."

 
 
Update: Demi har skickat hennes hudvÄrds produkter Devonne By Demi och ett personligt brev till tvÄ personer, den allra första "kÀndisen" var bloggaren Perez Hilton, som skrev: "It warms my heart to know that I have so much love waiting for me back home", det personliga brevet han fick kan ni lÀsa pÄ hans Instagram hÀr! Och den andra personen Àr Khloé Kardashian som fick sin idag (17/2) som ocksÄ lade upp en bild:
 
 
KĂ€lla
josefin

Hej! Jag har lÀnkbyte med min Justin blogg men nu har jag en ny blogg om Ariana Grande, sÄ byt gÀrna ut den med min nya blogg istÀllet!

Ha en bra dag!

Svar: Hej, ja sjÀlvklart! Byter ut lÀnken nu pÄ en gÄng, kram!
demilovatoweb.blogg.se

2015-02-17 @ 14:33:51
URL: http://arianagrandessweden.blogg.se
Anonym

Vilken fin blogg du har :)

Svar: Tack snÀlla, kram! :)
demilovatoweb.blogg.se

2015-02-17 @ 22:46:51
Avrilsweden

Ber om ursÀkt att jag ej hunnuit göra er ikon Àn, men min dator pajade och har precis fÄtt igÄng min laptop. Jag lÀnkar er med ikonen senast till helgen pÄ bloggen!!

Svar: JadÄ, det Àr ingen fara! Kram
demilovatoweb.blogg.se

2015-02-18 @ 17:29:53

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: